تعداد شاخه گل ها نشانه چیست؟

معنی تعداد شاخه گل ها بصورت کلی:
در یک دسته
۱ شاخه گل: نشانه توجه یک فرد به طرف مقابل
۳ شاخه گل: نشانه احترام به طرف مقابل
۵ شاخه گل:نشانه علاقه و محبت به طرف مقابل
۷ شاخه گل: نشانه عشق
معنی تعداد شاخه گل های رز در یک دسته
۱ شاخه رز: یک احساس عاشقانه فقط برای تو
۳ شاخه رز: دوستت دارم
۵ شاخه رز: بی نهایت دوستت دارم
۱۲ شاخه رز: عشق ما به یک عشق دو طرفه تبدیل شده است
۳۶ شاخه رز: احساس وابستگی رمانتیک
۹۹ شاخه رز: عشق من برای تو جاودانه و تا ابد می باشد
۳۶۵ شاخه رز: هر روز سال به تو می اندیشم و دوستت دارم
همچنین ۱۰ شاخه گل لاله عموما به نشانه یک عشق بی نظیر بکار برده می شود
معنی رنگ رزها:
رز قرمز: رز قرمز کم رنگ به نشانه
«دوستت دارم» می باشد و رز قرمز پر رنگ به معنی زیبایی بی انتهاست

رز زرد: امروزه رز زرد به معنی شادی و
خوشحالی می باشد ولی در گذشته رز زرد معنی کاهش میزان علاقه و وفاداری را داشت

رز سفید: رز سفید به معنی عشق روحانی
و پاک است و در دسته گل عروس به معنی احساس عاشقانه شادی آور می باشد

رز ارغوانی: این رز به معنی تمایل و
اشتیاق فرد به طرف مقابل است و رز نارنجی به معنی «من فریفته و دلباخته تو هستم» می
باشد

رز معطر: بدین معنی است که عشق در نگاه اول بوجود آمده است
رز صورتی: رز صورتی کم رنگ به معنی
تحسین، ستایش، وقار و شایستگی و زیبایی می باشد و رز صورتی پر رنگ به معنی تشکر از
طرف مقابل است


نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت9:35---13 تير 1391
زندکی گل زردی است به نام غم فریاد عاشقی است به نام محبت مروارید گران بهایی است به اشک دوستی دو معشوق است به نام عشق

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب ، ،

تاريخ : سه شنبه 13 تير 1391 ا 8:49 نويسنده : رضـــــــــا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.